Everything about دکتر

Wiki Article

بیایید از همین جا گشتی دور میدان نقش جهان بزنیم و جاذبه های میدان نقش جهان را در همین مجله یکجا ببینیم!

جالب است بدانید که این پل حاصل هنر پسر محمدرضا اصفهانی، معمار خلاق مسجد شیخ لطف الله است. در گذشته این پل طولانی میزبان جشن‌های مختلفی در ایران بوده است.

اجاره اقامتگاه سنتی و بوم گردی ویلا و سوئیت و هتل در اصفهان

این عصار خانه در دوران صفویه ساخته شد و حالا در آن کارگاه‌های تاریخ شفاهی اصفهان برگزار می‌شود.

برای کسانی که می‌خواهند درباره طبیعت چیزهای بیشتری بدانند، موزه تاریخ طبیعی اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم.

قرار بازداشت دیوان کیفری بین‌المللی چه معنایی برای اسرائیل و حماس دارد؟

سبزه میدان اصفهان از دیدنی‌های تاریخی اصفهان است که روزگاری مهم‌ترین میدان شهر بوده است.

ای برج در روستای گورت قرار گرفته است که پر است از برج‌های کبوتر شبیه به برج گورت. این برج‌ها مأمن تعداد زیادی کبوتر هستند.

در این مدرسه، یک کتابخانه غنی و کامل و چندین حجره در اطراف مدرسه قرار داشت که برای اقامت طلاب مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مسجد شیخ لطف الله، یادگاری دیگر از شاه عباس صفوی است که حالا به یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری اصفهان تبدیل شده است.

نکته جالب توجه درباره این باغ این است که باغ چهلستون به سایر باغ‌ها نیز راه داشت تا به مرکز دیگر شهر، یعنی website میدان نقش جهان، می‌رسید.

شیخ لطف الله نیز یکی از عارفان ارزشمند دوران صفوی بود که به دعوت شاه عباس از لبنان به ایران نقل مکان کرده. شاه عباس نیز به افتخار او نام این مسجد را انتخاب کرد.

او با تاکید بر اینکه از ابتدا می‌دانسته اگر زمین به نام حوزه علمیه باشد کسی برای ساخت مدرسه و حوزه علمیه کمک نمی‌کند، اضافه کرد: «آن زمان تصمیم گرفته شد بگوییم این موسسه آموزشی است تا به آن کمک شود.»

در کنار آثار تاریخی، نباید موزه های اصفهان را از قلم انداخت. موزه‌هایی نظیر موزه هنرهای معاصر اصفهان، باغ موزه پروانه‌های اصفهان و گنجینه میراث اسلامی مقاصدی ایدئال برای کسانی‌‌اند که به گشت‌و‌گذار در موزه‌ها علاقه دارند. 

Report this wiki page